De voorbereidingen

14 oktober 2018 - Dordrecht, Nederland

Wat een advertentie met je kan doen. Mijn oog viel op een advertentie in het blad Diakonia ; een oproep voor een reis naar Oeganda met Kerk in Actie. Nu staat een bezoek aan Afrika al lang hoog op mijn lijstje van reizen. Deze combinatie is een mooie gelegenheid om het te doen. Met een groep een aantal projecten bezoeken van Kerk in Actie in Oeganda. De eerste voorbereidingsdag stond in het teken van de kennismaking met de reisgroep en met de reisleiding. Een beetje onwennig in het begin maar na een speeddate (een korte persoonlijke kennismaking ) werd het gezellig en zat de sfeer er goed in . Na de lunch een powerpoint over de reis en over de zusterorganisaties die we ook gaan bezoeken. De tweede voorbereidingsdag ging meer over formaliteiten en de reis zelf. Het was een leuk weerzien met iedereen en we kenden elkaar al bij de voornaam. Nu is het 1 week voor vertrek en wordt het tijd om aan mijn koffer te denken. Wat neem je mee als bagage naar een Afrikaans land. Aan de hand van een paklijst ga ik deze week  inpakken. Zonnebrand ,antimuggenspray, luchtige kleding maar wel bedekt, malaria pillen, fotocamera ,etc, etc en dan op naar zondag. Om 10.50 vliegen we vanaf Schiphol naar Entebbe in Oeganda. TOT DAN.

1. Corien Simpelaar:
    14 oktober 2018
    De kop is eraf. Heel veel plezier. Heel veel delen want ik ben wel erg benieuwd hoe je het hebt.
  2. Hanneke:
    14 oktober 2018
    Dat gaat een hele belevenis worden! Succes met de voorbereidingen! Begrijp dat het aftellen begonnen is .
  3. Els:
    14 oktober 2018
    Wat een leuke start van je reis. Ik ben benieuwd naar je belevenissen
  4. Luc en Saskia:
    14 oktober 2018
    Wauw Leo wat een onderneming weer, ook wij kijken uit naar jouw reisverslag en foto's en gaan zo ook een beetje met je mee op reis. Wij wensen je onwijs veel plezier en een mooie ervaring toe.
  5. Sjaak Van der van der Velden:
    15 oktober 2018
    Leo, wat schrijf je enthousiast en leuk. Mooi om op deze manier je reis te kunnen volgen. Veel plezier en succes met de verdere voorbereiding. Groetjes, Sjaak
  6. Ingeborg:
    17 oktober 2018
    Wat ontzettend leuk Leo dar je deze mooie bijzondere reis gaat maken en dat wij er op deze manier van mee kunnen genieten! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen! Voor zondag een goede vlucht en vanaf dan een hele mooie reis gewenst!
  7. Laura Breur:
    20 oktober 2018
    Leuk om je op deze manier te volgen Leo!
    Nogmaals een hele goede reis gewenst!
    Groetjes, Kees en Laura
  8. C.J. den Dopper:
    22 oktober 2018
    Goed werk Leo. Geniet er van.