israelreis

20 april 2015 - Bethlehem, Israël

Vandaag (zondag)zijn We naar een lutherse kerk dienst hier in Beter geweest.We werden verwelkomd in de kerk waarna We plaatsnamen in de banken.De liturgie was grotendeels vertaald naar het Engels zodat We het goed konden volgen.Na de dienst kregen we koffie aangeboden onder de kerk in een soort kelderruimte.Daarna zijn We naar de geboorte kerk gelopen.Het was jammer dat deze kerk aan de binnenzijde in steigers stond wegens renovatie.Na een een lange rij wachtende konden We afdalen naar de plaats waar Jezus ie geboren .We waren er net voorbij toen de doorgang werd gesloten voor een dienst .Het volgende wat op het programma stond was een bezoek aan een vluchtelingenkamp hier in Beter. Na een welkom kregen We een korte rondleiding Door het kamp .Het is een kamp van stenen huizen maar in het begin waren het tenten maar met Hulp van UN kon hier zo n kamp gebouwd worden .Ali B heeft hier opgetreden en de paus is hier ook geweest dit beide staat op you tube onder kamp Aids. Terug naar het hotel voor het diner boven op het hotel met wijds uitzicht over Beter en omgeving.
De laptop krijgt geen verbinding met Internet van het hotel dus de fotoos komen nog .
Groeten ui een warm Beter waar het 20 graden is.

1. Petra:
    21 april 2015
    Hallo Leo
    Het is een indrukwekkende reis. Heel leuk om dit allemaal te lezen
  2. Ingeborg:
    21 april 2015
    Ha Leo,

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reis! Mooie foto's bij de andere verhalen. Volgens mij een zeer indrukwekkende reis! Geniet nog van de dagen die komen.